Hur kommer det sig??

Att jag känner mig så levande när jag lyssnar på 50tals musik?? jag va inte ens född eller inte ens påtänkt.
HUR KAN JAG ÄLSKA DEN HÄR MUSIKEN så mycket?? min son verkar gilla det med..
tur för mig hehe vi lyssnar när vi är själva. Jag sjunger med och har massa små drömmar i huvudet.

Tänk och få öppna ett litet cafe i alanya med enbart 50tals musik och mysig mysig inredning
med massa gott.. Man kan alltid få drömma..det är bra att drömma..






Nu skall jag fortsätta lyssna.. och städa såklart..LÖRDAGS FINT skall det vara..

Kommentarer
Postat av: - ● Rebecca ● -

Oh Carol e så underbart fin!

2010-10-03 @ 12:38:35
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0