Heja Heja Turkiet!!


Basket final match mellan USA och Turkiet.. egentligen hatar jag basket eller nej inte hatar
men jag fattar ingenting haha. men nu när det är final ger jag det en chans och hejjar med min man :)
så hejja hejja !!

Annars har vi inte gjort mycket sen serdar kom hem.. Milyan blev övertrött inget passade
inte ens en promenad ?? Så jag sjöng lite och vaggade här hemma och DÅ slocknade han haha konstigt med tanke
på min skräck röst men jag älskar att han älskar den !!Duktig.. fortfarande sover han..Och jag får så
mycket tid har inte en aning om vad man gör när dom sover så HÄR länge när man själv är vaken.
Hoppas dock han sover inatt också..




Undrar om man skall skriva ner sin förlossningsberättelse innan man glömmer den?!

Hörs imorgon

Puss

Kommentarer
Postat av: Sand mellan tårna

Så det var därför jag hörde grannar tjoa igår kväll? Trodde det var fotboll.

Så söt han är er lille. Hur gammal är han?

2010-09-13 @ 07:03:20
URL: http://sandmellantarna.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0