Fri som en fågel..

Milyan har lite sång fest här hemma.. Gud vad mycket visor det finns som man sjöng när man var liten
som man glömt. Nu lyssnar vi på barnkammar bokens alla olika skivor på spotify..Och han älskar musik
Han ligger och skrattar och ibland somnar han haha.. Mys unge..

Annars så har jag faktist lyckats städa nästan hela lägenheten och damsugit
på en och en halv timme innan serdar drog till jobbet.. Skönt och ha det klart för dagen..
Nu är de tvätt kvar bara.. Ja jag har defenetivt blivit en riktigt riktig hemma fru :)






mer av dagens planer är väl att träna lite, och en skön promenad om nåra timmar.


vill åka till stockholm också.Saknar mina kompisar..
Pusss


Kommentarer
Postat av: Sand mellan tårna

Ja jösses, det kommer jag ihåg när Alex var liten och jag skulle sjunga. Det var då han fortfarande tyckte hans mamma sjöng bäst i världen ;-) Hade problem och kunde välkomma ihåg typ bä bä vita lamm men lite inköp av barn cd och sång böcker så gick det bättre och jag kom ihåg fler :-) Nu är han dock inne på samma musik som mig så vi kör rock n roll tillsammans ;-)

2010-09-24 @ 07:42:14
URL: http://sandmellantarna.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0