Fredags mys

Min fina man lagade mat ikväll.. jag damsög äntligen fick jag det fixat, tog tre dagar och bli färdig städat haha ja blir alltid avbruten. men idag gick det bra.. Sen tittade vi lite på idol och jag kollade debatterna
på tvn.. FAN va svårt det är att välja men nu tror jag åtminstone att jag bestämt mig..
Har imorgon på mig och kolla lite till. Helt plötsligt blev jag inne i det här haha
det får vi tacka jussi för. hon peppade upp mig...

Imorgon är det en mys lördag kanske emilia kommer förbi och dricker kaffe
annars skall jag bara umgås med min fina son..




SOM SNART ÄR 3 MÅNADER?? whaaaat.. nyss låg han helt ny och färsk på mitt bröst..
Herreeee nu förstår jag vad alla mammor menar när dom säger att tiden flyger iväg..


Puss och GOD NATT!!

( nu har jag turkiet längtan.)

Kommentarer
Postat av: Sand mellan tårna

Men åh vilken söt bild.

Städning ja...sånt får komma i sista hand när man har småfolk i huset. Alex somnade alltid när jag dammsög. Han kunde ligga på golvet, i baysittern eller att jag hade honom i bärselen när jag städade och det slog aldrig fel...snark sa det så sov han.

Inget lätt val med valet. Jag poströstade härifrån för några veckor sedan så jag är klar. Känns skönt och rätt mitt val.

2010-09-18 @ 07:16:04
URL: http://sandmellantarna.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0