Doooon't you know.

Guumorrroon..

Vilken underbar natt vi haft ( NOT )  hehe lille man älskar att sova men hungern kan inte stoppas
så han äter sen somnar han på en gång när han är klar.. Men jag då? nej jag kan inte somna om på
direkten.. det är tufft .. men jag hade iaf inte räknat med att få sova på dom kommande fem åren..

Igår var vi på stan, Mamma kom hit sen klädde vi på oss och drog ner, Hjälpte min kära mamma
och välja en fin liten vinter kofta som inte drar åt sig hela våran hunds päls..
sen fikade vi i typ tre timmar hos Serdar, Josefin och Lilla bon bon kom också.

Jag kunde inte hålla mig och köpte två par myyys byxor och en grön body till min lilla fina.




Fem dagar Innan.. gud var jag hade en stor mage..Det var midsommar..
familje midsommar utan bebis dock men det var mysigt


Nej dags och se om det hänt något nytt i tidningen :)

Pusssssss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0