Blueberry hill!!


Idag är det en ny dag. det blåser :( jag som hade tänkt ha min lilla prins i bärselet idag
NOPP! han har inte riktigt lärt sig andas i vind hehe..

Jag skall till försäkringskassan och sen skall vi möta Jussi och bonbon och Emilia och hennes bebismage hehe
så skall vi till öppna förskolan och mysa lite....alltid så mycket folk där bara det är lite trist.det skall vara lagom
det tycker jag...jag väntar på ett packet från HM också men en vinter jacka till våran snutt.. Eller en höst jacka
rättare sagt.. Det är SJUKT svårt och veta hur mycket man skall klä på bebisar..

mina gummistövlar skall jag visa :)




Dålig bild men ja ni ser hur iaf hur dom ser ut.. haha Man har ju blitt en riktigt mamma, Handlar det billigaste
man kan och tänker hela tiden på att inte slösa.. Bebis come first..
Därför blir jag chockad när jag hör tjejer som lämnar sina barn till barnvakt efter en månad och går ut och festar??Är det jag som är en kyckling ?? jag skulle ALDRIG vilja ha en droppe i kroppen just nu och absolut inte lämna Milyan till barnvakt.. Ja är nog kycklingen haha..

snart ett år sen vi gifte oss OH heree..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0