Auuutchii.

trevlig natt har jag haft.. Milyan sov dåligt när det inte var han som vill äta vaknade jag av
nackspärr för jag sov sittandes och inte minst har jag fått en trevlig nästäppa och fina blåser i munnen..

Wonderful Onsdag !!

men nu skall jag inte vara sån. Det är jätte soligt idag så det blir en lång promenad.
Sen skall jag och familjen vandra ner till sjukhuset för en liten koll på milyan speciall doktorn från stockholm :)

Milyans faster köpte ett par hund tofflor till honom innan han kom fram.dom plingar när man rör fötterna.
Nu har han äntligen förstått va det är som låter hehe så just nu är han upptagen att leka med sina fötter..















nu skall de mysas..
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0