Amor vincit Omnia

I den här stugan var vi uppe tidigt.. Plus alla dom 7 gångerna jag fick vakna inatt och amma?
Han måste vara i sin största växt vecka eller något guuuud vad han äter. förut åt han max 3 gånger på en natt.
Han äter sen somnar han dock så jag skall inte klaga men fy ibland är det jobbigt och amma..
Allra helst när Serdar ligger och snarkar som en tomte brevid.. haha.

Idag har vi iaf sorterat tvätt och jag funderar på att gå till rusta för att inhandla lite tvätt medel och
lite annat roligt. sen hoppas jag Emilia kommer över en stund på lite kaffe mys..



oh jag älskar gamla bilder :D med tänke på att jag troligvis ALDRIG mer kommer
vara transfer guide så är det ju kul och ha ett minne!!!!!!hehe

Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0