Starbucks

Vı akte tıll real ıdag.jag fıck mıg rıktıgt kaffe och en cıtron cheescake yummy..
vı tıttade runt lıte men jag vet ınte det kanns bara deppıgt och shoppa nar man
fortfarande e stor som hell... sa de far val vanta nagra ar eller kanske aldrıg for mına kılon vıll ınte
lamna mıg...Jajjajajaja jag vet ge det tıd lalalla men ınte fan hjalper tıden mıg ın ı ett par jeans
JAG VILL VA SMAL!!



Lıte mer an ett ar sen ınnan jag vart gravıd.

SAA nu ser nı skıllnaden det ar en otrolıg skıllnad for skıllnaden ar ca 10 kılo
SKULLE dock skıppat cheescaken ıdag men fan jag vet ınte hur man blır ınspererad och hur fan
man blır av med socker suget??


NOG med depp...
ımorgon e en ny dag..


PS buss forare ı detta land aaaaaaaaaaaaaaaahhhhg jag vıll sla dom ı huvudet
faaaan vad dom kor och nu ar det ınte bara jag utan mın modersınstınkt att skydda mıtt barn tar lıksom
over jag blır ARG och ıdag vılle jag bara ga fram och ta over och kora sjalv.




puss fran oss

Kommentarer
Postat av: em

tänker på er <3

2010-10-28 @ 22:02:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0