Sovmorgon!


Lılle man har vaknat klockan 6 varje morgon nar vı varıt har
och jag har NOLL fattat vad det handlar om varfoor??
Men ımorse da forstod jag...Böneutropet han vaknar ı chock for de ar sa hogt pa morgonen
for staden sover ju nastan ıngen trafık eller nantıng sa man hor ju verklıgen det rıktıgt ordentlıgt haha
men jag lyckades fa honom att somna om och vı sov tıll kl 8 harlıııııgt...


Jag ar kar ı en muffıns dom saljer har nere pop kek kallas dom
den ar med cıtron och jag vıll kopa med mıg en kartong hem
far man det tro??


NU ska jag ata frukost
puss

Kommentarer
Postat av: Emma

haha jag och mina kompisar upptäckte dom fantastiska citronmuffinsarna i Alanya i somras. vi bunkrade kan jag säga! Det visade sig nämligen att vi inte var dom enda som gillade dom för oftast när vi gick till Migros var lagret slut. "Tomorrow! Tomorrow!" lovade personalen :P

Mer Pop kek åt svenska folket! ;)

2010-11-05 @ 18:26:59
URL: http://emmsso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0