PestoPasta,PastaPesto

Gjorde en jätte god pasta idag emelie tipsade mig..
Pasta - Pesta - Kalkon - Soltorkade tomater - Grädde - Parmesan
ALLA saker jag ÄLSKAR i ett.. Det kunde ju omöjligt misslyckas..


Min dag har varit fart fylld.Ner på stan en stund med jussi och bonbon sen hem till Jussi och hade
det lite mys Barnen börjar se varandra och kontakta mer det är JÄTTE roligt.
Sen hem till mamma och SEN hem. Laga mat diska ( Har JÄTTE mycket disk igen)
imorgon skall jag va hemma och lägga all min energie till att få de här hemmet STRÅLANDE..
Hoppas verkligen vi skall kunna få flytta till den andra lägenheten skall bli roligt och fixa och dona med sina egna möbler och ja ni vet kanske helt plötsligt en dag dra upp en tapet haha...




Gifta par som älskar varandra berättar tusentals saker för varandra utan att öppna munnen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0