oneyearago

gud vad sjukt att för ett år sen var jag i Adana och hade inte en aning om att jag var gravid
det enda vi gjorde va att planera vårat bröllop, Papper hit och dit. Sprang runt som galningar.
Gifte oss inför Imam, Grillade varje söndag och letade kostym till serdar.. Testade brudklänning hehe
guud så sjukt... 10 oktober fick vi reda på att vi skulle ha en liten bebis.
Först vart det en blandad förtjusning visste inte ut eller in. Det var ju inte planerat.
MEN efter jag nu fått vår lilla prins..så vet jag att det var ödet..för det här är min plats.
Min plats är att göra hans liv bra. och att skydda honom...och ödet fick mig och serdar att träffa
varandra och inget kunde ju blitt bättre?? Jag är så tacksam...









Don't ink your skin like everyone els, Ink your heart and let every heartbeat wear your loved one's name

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0