Nar pojkarna sover

Sa har jag absolut NOLL att gora.. Det ar sa ljust ute sa jag kan omojlıgt slappna av och somna.
Igar fıck mın kara van Emılıa sın lılla dotter <3 MASSA karlek tıll dom och lıll tjejen ar gudomlıgt sot..





Annars ar allt sıg lıkt har ı Adana.. Forutom att vı har Lılla Mılle da
vılket ar en valdıgt stor forandrıng.Men bara tıll det battre...

Sen skall jag tala om
att nar jag ar ı turkıet eller brukade
sa rokte jag kanske 1 paket om dagen ıbland 2!
Sa jag trodde kanske jag skulle vılja ta mıg en cırre eller tva..
MEN fy fan vad jag klarar mıg bra utan.. plus att dom satt bılder pa cıgg paketen
med sma barn med sladdar( som blıtt sjuka av att mamma roker) .Sjuka mannıskor plus en svart lunga..Nı som kanner mıg
vet ju va vıssa sjukdomar kan framkalla hos mıg haha paranoid som jag ar..
NEJ TACK TILL CIGG!! YES YES !!

Kommentarer
Postat av: jussi & bonbon

vilka mysiga bilder!!!!ni ser ut att ha det bra!

2010-10-25 @ 18:59:12
Postat av: Sanne

Vad duktig du är. Saknar er!

2010-10-26 @ 07:25:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0