Mörkamolnidag

Över mig
idag tror jag att jag toppade årets värsta dag plus humör
det har helt enkelt varit dåligt från det att jag öppnade ögonen till Ja för ca 1 timme sen
det enda underbara med idag..Va när min son började skratta JÄTTE högt
det gav mig en rejäl lycka känsla.

Det blev helt enkelt för mycket.. Trivs inte alls med mig själv
det e jätte jobbigt och det finns nästan ingen tid för mig att träna.
Jag ammar vilket innebär att jag måste va tillhands hela tiden.
hoppas på att jag åtminstone kan få börja simma kanske? två gånger i veckan
det är ju alltid något :(

nej nu skall jag inte deppa ner den här bloggen totalt.
MEN idag är jag inte munter.......

LÖÖVE!!

Kommentarer
Postat av: Mim

Du är VACKER!

2010-10-04 @ 22:47:13
URL: http://mireij.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0