Longday

Lång dag det här.den verkar inte vilja ta slut helt enkelt..
Igår internet shoppade jag på hms SALE och jag hittade ett par fina skor eller jag tre st
två ballerina SÅ nu måste vi åka till Adana helt enkelt.. hehe och ett par mellan lång jeans shorts..
Det gör en glad med lite shopp shopp...

Jag la nyss ner mitt lillla troll brevid mig i soffan tre minuter senare så sov han.
och ja nu sitter vi här jag och min älskade man och ser tv.. jag tänkte hoppa in i duschen snart..

Imorgon är en ny dag och jag HOPPAS på massa goda nyheter man kan väl få hoppas??


ÖNSKAR emelie kunde va här hos oss NU!



Kommentarer
Postat av: em

det skulle man kunna säga att jag också önskar hehe therese min höna nu får, nej SKA du pallra dig hit! åtminstone att vi får ett datum på det, även om det blir lite längre fram! pussa pojk från mig, jag ringer imorgon pussssssss

2010-10-07 @ 22:04:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0