hejhååå

Nu händer det grejjer..
1 vi åker till turkiet i helgen
2 första flygresan med Milyan
3 jag är livräddd
4 jag vet inte vad jag ska packa för nödväska med mediciner till ett barn.


hur fan vet man allt det här?? Nu är de här mitt första barn och min första
resa, visst vi skall till pappans LAND men endå? jag är ju en sån kyckling mamma
jag är egoist jag säger det rakt ut jag vill ha min son JÄMT haha nu måste jag dela.
Jag är lite nervös.. jag är också som sagt nervös över vad man skall packa ner.
Behöver en sån här liten solkräm? det är ju inte så att han kommer hänga på beachen direkt?
Jag får fråga tanten på apoteket..hon är alltid så snäll mot mig...










hej så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0