....

The only thing that will stop you from fulfilling your dreams is you...

Kommentarer
Postat av: maria

Therese :) Hittade tillbaka till din blogg när jag såg att du kommenterat min kompis Zandra´s blogg. Hade glömt bort din bloggadress och det sjuka är att jag kom att tänka på dej häromdan, och sen hittar jag dej där bland kommentarerna! Måste ju säga att jag blev lite chockad när jag läste att du är gift och fått bebis och allt, GRAATTIIIS!! :D Tiden måste gå så otroligt fort alltså, tycker det känns som nyss när vi sågs som hastigast på gatan i alanya!! Eller när du fick komma till mig och duscha och käka pannkakor, haha. Livet är lite annorlunda nu kan jag tro =) Kraaam

2010-10-13 @ 11:20:03
URL: http://marusschka.blogg.se/
Postat av: maria

Haha fan va stört ... ja vi är fortfarande tillsammans och bor numera i min lilla barndomshåla i mellansverige :) Man saknar ju turkan lite, men det är sååå skönt att vara "hemma" igen. Bor ni på Gotland? :D

2010-10-13 @ 13:41:44
URL: http://marusschka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0