A trip down memory lane


Satt just och tänkte på alla år som typ flygit förbi. Och alla människor man lärt känna och sen alla
som försvunnit ur ens liv igen :)

2005
Mirran och jag plus Hanne flippar ut livet suger och ALLT är verkligen hemskt
vi bestämmer oss för att spara vår studie bidrag och åka till egypten.
vår budget sprack så vi fick helt enkelt ÅKA till turkiet..dit alla åkte (tänkte vi då)
vi ville hamna i Antalya det verkade coolare.. MEN vi tog sista minuten med Hannes mamma
och dom sa till oss att vi hamnade i Alanya.vi tänkte oh noo.. Bussresan var hemsk.
MEN när vi väl landade så började vår bästa vecka och alla tre kom hem lite som nya människor...

2006
Gymnasiet sov mesta dels vad jag kan minnas, Ett jobbigt år men också typ det roligaste hehe
åkte till turkan med Jannicke och Natalie i April hade praktik haha vilket vi aldrig hade
men fyra veckor i turkii och sen en vecka i rhodos- Sen igen turkan i Augusti plus Oktober.
fan vad vi reste haha...Och jag glömde en resa till Tunisien i februari också..

2007

Girls on tooooooooooooour.. haha bestämde ooss för och dra efter studenten
bo i turkan ett ta.. Sanne Ellinor Therese Natalie och Lollo..det slutade med att jag och Natalie
stannade 3 månader tuffa 3 månader.utan hem osv.. Träffade Songul och hennes kompis..vilket innebär första gången jag såg serdar men tänkte inte ens på att det kunde bli mannen i mitt liv...
åkte hem letade jobb och deppade...flyttade till sthlm hade roligt..

2008

Flyttade till turkan igen.Med Mirre och Songul. `Jobbade som transfer guide.träffade underbaraste emelie och elin.
TRÄFFADE serdar och blev kär tok kär rättare sagt. bodde med serdar var med serdar
haha åt med serdar. det va serdar seerdar serdar <3
Åkte hem alldeles ensam och saknade ihjäl mig


2009
Fick fast jobb ett halv år hehe åkte till Serdar i mars.. En ren LOVE vacation!!
åter igen åkte jag ner i MAJ!! vi förlovade oss.. hey hoo stoooort..
GALET KÄR:.. Sen var det fem månader av distans again.ont ont ont-
Åkte ner igen i september då lämnade jag sverige trodde jag hehe..
Vi stannade i Alanya tre veckor åkte sen till ADANA!! bodde med hans familj första gången
gifte oss ( IDAG ÄR DET BRÖLLOPSDAG) Fick reda på att vi skulle ha barn.
Jag tror nog 2009 slår alla rekord på Storheter ialllafall..

2010
Min man kom till Sverige i mars..fick reda på i januari att det låg en pojke i min mage.
Magen växte, serdar fick jobb vi fick en andra hand lägenhet. Några av mina närmaste skulle också få barn
(SKA) och den 30 juni efter en ganska tuff förlossning fick vi den finaste underbaraste son man kan önska..



LÅNGT Inlägg men jaaaa minnen får man inte nog av...





TACK älskling för vårat första underbara år som gifta :)
Älskar dig !!

Kommentarer
Postat av: zandra

Gjorde du sådant test så du fick se vilket kön det var? Vad kostade det??

2010-10-15 @ 11:03:20
URL: http://zandraorneling.blogg.se/
Postat av: zandra

Ok på ultra ljud i sverige? för min syster är gravid och hon säger att det kostar att ta reda på vad det är för kön.

2010-10-15 @ 18:12:46
URL: http://zandraorneling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0