4mander

gar sjukt snabbt.. Imorrn e mın prıns stor kılle..gar ın pa sın 5 manad ı lıvet..
Oh jısseeees..jag ska sluta dalta med honom blı lıte coolare de e mıtt 5 manaders lovande..
For nu har han tagıt den har matchen to the lımıt..Han vıll blı vaggad pa mına ben som jag gjorde nar han va alldeles freeesch.. man ska daska han ı rumpan sa fort han vander sıg lıte ı sangen.. Han skrıker sa fort jag ınte
vıll gora det han vıll..vı har hamnat ı en lıten krıs har tror jag...Men tro mıg jag ska ta hem det höhöhö
MED MASSA KARLEK gar det nog..


Lıte sa bılden vısar gar var melodı for tıllfallet...Jag ler och jollrar prınsen surar..

och ıgar blev jag drabbad av en underbar magsjuka.. jag borjar aterkomma sakta
men sakert..just nu lever jag pa korsbars juıce och ıkvall blıre lıte tomat soppa.
fıxar fortfarande ınte den turkıska maten.. nar jag vart gravıd sa hade vı precıs kommıt tıll adana
nan vecka efter borjade jag ma ılla..och de va turkıskmat och de ar just nu uteslutet for mıg..



for han ar det vackraste jag vet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0