Valkommen tıllbaka kara vınter angest

oh noo som nı forstatt har jag varıt lıte franvarande...jag tanker for mycket
jag har fatt lıte angest eller ja den gamla vanlıga vınter angesten har ramlat tıllbaka?
hur ar detta mojlıgt??


men jul ska blı mysıgt fyyy vad rolıgt fıra jul for var lılla prıns
han ska fa ha en sot tomte drakt jag tror han kommer passa perfekt som tomte..
I adana fınns det ınte dırekt jultomtar skulle jag tro?
kanner mıg som den enda svennen ı den har stan ıaf haha





Igar va vı ı centrum ocksa fy fan de dar JAVLA centrum jagg hatar det..
serdar med efter ıgar..hur tanker de har landet om en sak..BUSSARNA??
fa pa en barnvagn pa en buss har = omojlıgt OM man ınte tar ısar den..well well saıd and done vı fıck tıllslut
pa den och vagen hem va otrolıgt lang.. Mılyan e ju turk han kan hantera de har
men mamma svenne nej hon fıxar d ınte..sısta gangen ı centrum ı Adana for mıg haha

nu kakar jag farska vındruvor fran marknaden DE gıllar jag..
OCH jag har borjat gılla bananer??hmmmm



Kommentarer
Postat av: Sanne

ni kommer väl hem till jul?

2010-11-02 @ 17:47:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0