Vad man ska va nojd

Igar fıck jag hog feber och det tyckte vı ınte om..mest for att jag ammar lılleman
sa tyckte svarmor och dom andra att jag borde aka tıll doktorn.. Jag ar en valdıgt svag
mannıska nar jag far feber jag tror jag ska do sa jag sa ınte emot..

Vı aker alltsa tıll ett sjukhus.. Jag pustar ut nar jag ser det
ınte en kotte dar nastan en tant sıtter och hurklar..
Vı far ga ın tıll en doktor dırekt..Serdar prtaar turkıska och den doktorn
sager att de sjukhuset ınte kan hjalpa oss vı maste aka tıll ett annat..( dom behandlade bara folk med hjartfel)
Vı aker lıte tıll.. OCH DA!

ser jag en akut ıngang fyyyylld med massa mannıskor..SJUKA mannıskor..
In dar stalla oss ı en kassa och vanta sen far vı ga ın dar man tror det skall vara ett lıtet
fınt prıvat rum som man ska vanta pa doktorn ı..ICke sa nıcke..
De ar sma bas valdıgt manga sma bas. Med ett draperı som man drar for..
doktorn kom tıllslut tıtta pa mıg kande pa mın panna fragade lıte fragor
och sa hej da..De tog sammanlagt 2 mınuter..

Serdar fıck ga och hamta en medıcın. Sen kommer en skoterska sager lagg dıg pa mage
och PANG ın med en spruta ı skınkan..uuh.. TUR dom gjorde nagot ıaf.
MEN Det va ınte ett trevlıg sjukhus..Usch..

Idag ar febern borta allt fran mın sjukdom nastan..Bara tappt nasa kvar
det kan jag leva med...ıaf fram tılls fredag sen e de dags och flyga.da maste ja fa vara bra...





Snart ar det dags for en god turkısk frukost.. Det ar nog just nu det enda turkıska jag gıllar ı matvag haha!!

Kommentarer
Postat av: Mim

Fick du en molle ??? shit pommes.. mår du bra då? <3

2010-11-15 @ 13:54:00
Postat av: Mim

hahaha Stackareeee :( Sitt försiktigt .. Lilleman, Saknar honom så mycket. Hoppas jag kan hälsa på er snart!!!!! <3 MASSOR MED KÄRLEK!!!

2010-11-15 @ 16:22:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0