Underbara Underbaraste

OH WI !
Inatt sov Milyan 5 timmar i streck? JAG är fortfarande chockad och jag är så pigg
de känns skönt nu kanske jag kan ha ett normalt samtal utan att sluddra och inte tappa ord..
All kärlek till ersättning och gröt me loooove you..

Nr 2 så är ju det inte dåligt att jag nu mera ligger under 70 kilo DE är grymt
nu är jag mer motiverad.. 69 ligger jag på nu..64 började jag på när jag blev gravid
och jag slutade på 86 sååå NI KAN ju tänka er hur glad jag är...





Lite julmarknad va vi på i söndags..
det är underbart att få dela julen med sin MAN och sin underbara lilla son även om han är liten
är allt så mycket mer speciellt...

Puss på er
och Serdar jag älskar dig !

Kommentarer
Postat av: Mims

Skriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiv!!!!

2010-12-13 @ 22:45:23
URL: http://mireij.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0