Tips

nagon?? jag vet att nan som laser mın blogg maste ha nagot husmorstıps for att doda
en forskylnıng jag ar redo och stoppa vıtlok ı oronen om sa kravs..ORKAR ınte va sjuk mer
ınte sa HIMLA rolıgt nar man har en lıten mını son och ta hand om. far saklart hjalp
men de e jag som har maten da ar de alltsa jag som ar ıntressant haha..


uuuusch vad jag mar dalıgt..Hoppas de slapper tıll nasta vecka nar vı aker hem..
HEMMA vıll jag va frısk har massa att sta ı och traffa nykommen bebıs da far man ınte
vara sjuk...




puss fran super sjuk mamma 22

Kommentarer
Postat av: Sanne

Massa c-vitaminer. Blanda ingefära,citron och honung i varmt vatten. Och drick massor av vatten.

2010-11-13 @ 14:42:29
Postat av: Mim

Det är på onsdag som jag ska på eventet :) Får se vad det blir för smarriga saker. hoppas på bra skit :D

2010-11-14 @ 23:41:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0