Sover inte han sover inte vi!

Ja mina vänner nu är vi tillbaka i sverige.. jag gillart..Vad jag inte gillar är väl att det är grått
grått grått vart man än tittar..lite snö som ljusnar upp lite?? November är aldrig rolig
faktist..det är en ledsen och tråkig månad..

Resan hem gick fint... Säga hejdå till farmor och resten vad mer jobbigt än jag trodde
jag ÄLSKAR farmor fyyyy jag har nog den bästa svärmor som finns..Så en flod med tårar kom.. helt oväntat från
min sida och ocksa från deras.. I istanbul
jaaa där fick vi nästan stanna.. Vi kommer till passkontrollen Milyan sitter i sin babybjörn
tittar på arga turken. jag ser direkt att han inte är nöjd.. De visar sig HÖR och bli chockad.
När vi anlände till Turkiet så missade herr pass polis och stämpla milyans pass...Och Polisen i Adana
sa till oss att de e normalt han e under 18..well well i de landet ska man ju inte lita på poliser..

Fyra poliser står vid oss tillslut..Dom säger att om vi tagit in det här barnet olagligt så får vi inte åka någonstans
lalalalala och skyller på osss??? Jag säger att jag är säker på att serdar gav milyans pass ocksa men han stod på golvet i sin bilbarnstol LALALALALAL drama drama drama..tillslut får dom gå igenom video arkivet de datumet vi kom
de visade sig vara herr polis fel och han sa ett tyst förlåt men de va ju ditt fel med till serdar..ÖÖH??

FEM minuter innan planet lyfter är vi på det--Svettiga och JÄVLIGT ARGA!!
CP POLIS!!


NU har ja gjort fruktsallad..och nu är de dags för greeeeeys och hoppas
på en fin natt..
Milyan e fortfarande sjuk så...SUGA NÄSA DROPPA NÄSA VAGGA VYYYYSHA SOVA LITE OCH BÖRJA OM
är det som gäller..


PUSS




Älskade ungar sååå mycket kärlek till båda två <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0