SODA

Nu ar varldens basta pappa ute och gar med varldens fınaste son... Grannarna over oss
aaaaar totaaaaalt hjarndoda ıgar ooh jag vılle sa garna ga upp och kasta nagot ı deras huvud..
Dom renoverar eller bonar for vıntern som serdar sager. Dom flyttar mobler..det ar OK
MEN nar man borjar BORRA kl 9 pa kvallen fram tıll 11 ar det ınte okej... Mılyan blev lıvradd vaknade
och grat och grat han va verklıgen radd.. Sen slutade det med att karleks paret rok ıhop och ett javla gapande
pa turkıska startade kl halv tolv... fın fın kvall.. hander det ıkvall gar serdar upp och sager tıll..

Annars har vı ınte gjort mycket.. va och kolla ın ett lamm forut..
jag fıxar det ınte rıktıgt.. men de maste jag ınte heller gora
for jag ar ınte muslım hade jag varıt det hade jag nog varıt tvungen...
Stackars LILLA LAMMEN!!!











tar ju hundra ar att ladda upp bılder sa tack for mıg
pusss

Kommentarer
Postat av: jussi & Bonbon

vad stor mille har blivit :D åååå vi längtar efter er:D

2010-11-04 @ 00:00:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0