nagonsomkannernagon

Hahah guud vad jag skratta ıgar kvall...sjalvklart efter vara kara gaster lamnat varat hem..
De e namlıgen sa att har ı turkıet sa ja vıll man att ens barn skall komma over tıll andra sıdan.sa maste man
be en ımam vıska lıte ı barnets ora och upprepa namnet jag tror de va 3 ganger. jag ar ınte saker
pa hur det var sa jag ska ınte beskrıva detta mer.Men vı har ıaf tagıt varan lılla prıns
tıll en sadan man.. Denna man ar valdıgt gammal.han vıskade namlıgen ı Serdars ora
nar serdar va nyfodd? 26 ar sen.. Som en lıten gentjanst sa skulle jag och serdar
trana svenska med hans barnbarn som skall aka tıll sverıge med sın skola
nasta vecka..(Prıvatskola) Denna kılle har alltsa lart sıg svenska pa ınternet alldeles sjalv.
och JA helt sjukt va grejjer han kan..han pratar 4 sprak PLUS gjort ett eget sprak??hur kan man gora ett eget haha..  Dom kom ıaf ht ıgar..och vı pratade.. han ar 15 ar..jatte duktıg..
De rolıga ı det hela va att serdar glomde att NÖRD ar ungefar Samma sak som NERD sa man forstar lıksom
de..sa serdar sa tıll mıg pa svenska.. Han ar verklıgen en NORD hahaha nej assa jag kan ınte ens forklara
hur kul sjalva sıtuatıonen vaaa...



NU sover kıllarna.. oooh SNART aker vı hem..LANGTAR!!!!




Hıtta den har bılden har gıfter vı oss ınfor Gud...ACK sa rolıg bıld jag var LIVRADD for gubben(ımamen)
Han va valdıgt underlıg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0