Minnen

Går igenom gamla saker.. Hittat massa gamla kort..Men inte minst
gamla cd skivor men MASSA låtar som får mig att minnas
jag sitter och ler hela tiden för även om man gjorde dumma saker och inte alltid
valde rätt så är det ju en del av ens liv och den delen formade också mig till den jag är idag..
Många vänner försvinner på vägen men i hjärtat kommer dom ju alltid finnas
oavsett om vi inte ens ses.. Minnen Minnen... Jag ÄLSKAR gammal musik..

Mest av allt tänker jag på Mirran.. Alla låtar är våra nästan.
häng på tjelvars basketplan häng i mirran källare... Häng över allt..

Älskade älskade vän !!

Vi va små fjortis tjejer som ville hängad med grabbarna och Lyssnade på KEN
Shuleeeeeeeeeen hahah asså fyy faaaan vad jag njuter av minnen just nu..

Lumeedeee - If u want me to stay
Blues- 300 dar
alla ken låtar
NAS
50cent
NEYO
UPP MED HÄNDERNA
haha
LATINKINGS!

Jag kan fortsatta i flera dagar
men jag tror du förstår Mirraaaaan ..




<3

Kommentarer
Postat av: M

I geeeeet it lover. våra låtar är helt crazzz!! saknar dig som satan!! MASSOR med kärlek!!

2010-11-26 @ 21:42:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0