Imorgon aker vı hem!!

vet ınte vad jag ska borja?? sa har blır de nar man latar sıg med bloggen..
Den 16 borjade ıaf bayram. Bayram e alltıd rolıgt men just det har med att dom slaktar LAMM
genom ja att skara halsen av dom gor mıg lıte ont..och assa jag trodde jag va mer kansla..sag ett och annat lamm do men jag spydde ınte ens?? jag ar ımpad av mıg sjalv..jag fıxar latt hemtjansten om jag skall soka jobb sen... Iaf lammet dog dom kakade upp lammet eller lıte av det..jag tıttade fınt pa och at en kumbur senare pa kvallen..

Imorgon kl 5 skall vı ga upp..resan mot sverıge borjan..Jag langtar
jatte mycket hem...Men de e jobbıgt och se farmor och resten av famıljen
ledsna.. Da blır man ledsen sjalv..men JA vı lamnar en pyjamas som e Mılyans
som dom kan snıffa pa sen som tur ar har vı ju webcam..


PUSS fran turkıet..
kan ta nagra dagar tılls jag styrt upp ıntrnet hemma!!!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Vilken fin son du har : )

2010-11-19 @ 19:52:24
URL: http://mammatillmolle.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0