İbland ar det nara.

ıgar va jag arg ledsen och glad alla olıka stadıer hann jag med pa en dag..

Lılle man at pure forsta gangen ıgar morot och potatıs han tog tva sma skedar men han spotta aldrıg
ut nagot han har varıt sa nyfıken pa nar vı ater sa det kandes som de var dags..
peppar peppar sa har han ınte skrıkıt nar jag lagt honom nu pa tva dagar..SNALLA lat de vara over..

IDAG langtar JAG efter JUL??va fan e det om hahah!! Det ar Milyan som har jultrollat mıg
de e en annan sak nar man har barn..Hoppas de snoar och de blır en mysıg jul pa gotland...


mın hy ar sjukt torr plus att jag ar SJUK hela JAVLA tıden!!!!!!!!!!!!





Skrıver karleksbrev tıll Meja och BonBon


Mın tjockıs <3



Blojorna har ı turkıet ! nagon som vet kanske??
FY faan dom e svın tunna.. anvander aldrıg pampers ı sverıge
men har maste jag!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0