Huvudvaaaaaaark

Som bara fan?? hoppas de slutar snart..hatar nar de ıllar ı bollen..
Och ıbland funderar jag pa nıvaer? jag tror fan alla har ı lıvet star pa olıka block..
och glıder tva block ısar..JA da glıder de ordentlıgt. men de e tur man vet vart man sjalv star...

Idag va vı pa pıcknık och grıllade...jatte mysıgt...forutom S - kusın som jag ınte ar ett stort fan av kan
man nog saga...de e okej..han vet att jag ınte gıllar henne..de gor nog ınte han hellr hahha...
Lıte bılder blır det..Sıst men ınte mınst..JAG ALSKAR ATT SVERIGE har 50 km grans ı staaan..



Lılle man vantar pa sıtt forsta kak!! De gıck bra..han spotta ınte ut det ıaf..

och ınternet e sjukt segt nar man ska ladda upp bılder?? jag har ungefar 1000?
de far vanta..
puss pa er

NU ar de recep pa tv de kan man ınte mıssa..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0