Auuuw

Aj rakade bena nyss i stress vilket slutade med blödande ben haha.. och stressa gjorde jag i onödan för
lille man sover fortfarande.. Serdar började jobba klockan 8 igår var vi hos mamma och grillade.
Sen tog mamma Prinsen en liten stund så jag och serdar fick kura ihop oss och sova plus lite mys
finns INGEN tid för att kramas när vi e hemma haha.. Då är det någon som blir svartis.

Skall till BVC klockan tre..undrar vad han väger idag haha
sinnes han e så stor och idag har han varit i världen i bara två små veckor?



Mamma blogg therese haha förlåt men jag har en svag aning om att de kommer bli en hel
del mamma saker jag kommer skriva om.. men heeeey hela mitt liv har förändrats på två veckor
ja fattar ingenting hahah..



JAG ÄLSKAR MIN FINA LILLA FAMILJ!
Pussssss


PS - 7 Kilo till sen är jag tillbaka från vart jag startade ..jag tror jag skall försöka gå ner 4 kilo extra!!
då har jag min dröm vikt..behöver dock träna upp musklerna fy fan vad jag kan skratta åt min bulldeg på magen

Kommentarer
Postat av: Mirre

jävla as du är :P är du redan så nära va du vägde innan. de är orättvisst :P

2010-07-15 @ 20:14:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0