Winter laaand

Idag vaknade vid tjugo i nio..Har redan käkat frukost och varit på gotlandshem
nu inväntar vi ett godkännande..Can't wait...

Lyssnar på Christina aguileras - You lost me..Och det är tyst över allt
min korv sover tillsammans med sin pappa i sängen.. Han har liksom
börja gå i gå stol??WHAT? 6 månader var tog dom vägen??
Nyss vågade ja inte ens gå på toa när han låg i vagnen..
Jag var rädd för att han skulle bli sjuk... De vart han men vi klarade tdet hehe
Vad gjorde jag för att förtjäna denna underbara lilla man??


Annars såå är de snart januari..
och jag fyller 23 år och serdar 26 !!



Känns som hundra år sen?? SMÅÅÅÅ ser vi ut.. haha
mars 2009 Nu går vi in i 2011..WOOW!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0