Saturdaaaay

FAN vad jag är seg med bloggen får dåligt samvete haha
men jag har inte mycket tid över. Milyan käkar riktig mat alltså matning torka kladd
byta blöja Och sist men inte minst underhålla tok ungen med..De tar tid..

Annars ser vårat liv lite upp och ner vänt ut..
Serdar letar jobb jag letar ett hem..nu bor vi hos mamma ett tag.
och jag hoppas att jag hittat något bra till oss nu i januari..

Sthlm över jul blir det..
de skall bli roligt hoppas jag hinner träffa mina tjejer däär..
SEN E DE JANUARI?EHM? herre gud..Milyan e ett halvår
och själv är jag fortfarande inte smal som ja vill haha


PS jag vill SLUTA AMMA SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ mycket.
puss och kläm




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0