Hemskt mycket hej!

Hej bloggen !!
Frånvarande igen?? ja men visst..Sen sist har vi hunnit fira jul i sthlm med min bror
och hans familj..Åkt båt två gånger varit på ikea och skrivit ett kontrakt på en lägenhet ett
år framåt.. Känns skönt, Allra helst för det är våra egna möbler och vårat alldeles egna..

2010 lider mot sitt slut.. Jag är på många sätt nöjd med detta år
det har varit det bästa i mitt liv men också mycket har varit tufft..
kämpandet är inte över.. man måste liksom klistra och fixa för att precis allt
skall gå rätt... Min son kom och det gör såklart 2010 till det absolut finaste år jag upplevt.

Vi har hunnit med turkiet i en månad av detta år.. Jag har hunnit förlora många på vägen
några jag saknar några jag inte bryr mig ett dugg om.. Jag har lärt mig uppskatta små saker
så mycket mer.. jag har lärt mig om människors mentalitet,Och också om min egna, Jag är inte
Bara Therese.. Utan jag är en Mamma och jag måste göra ALLT för att Milyan ska växa upp
och få en bra uppväxt jag kan inte hålla på och löjla runt sånna tider är förbi..

Och inte bara fick jag min son..Utan jag upplevde en förlossning..
Som för mig var enorm och en alldeles sjuk upplevelse. En smärtsam dock haha..
Lärde mig också där hur myyyyyyycket kraft jag har i den här kroppen..
Många lärdomar mer rik är jag..och fler kommer...
Trodde aldrig att jag skulle ha krokodiler i badkaret eller en nässsug brevid min säng
JA mycket förändras och mer kommer...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0