Söndags Jobb

Inatt kunde jag inte sova.. Först låg jag och tänkte på hur vissa kvinnor blir behandlade av sina män
vilket gav mig så mycket ångest ville typ döda alla män som fanns haha serdar stackarn hade inte gjort ett dugg han låg bara där och va fin och tittade på fotboll.. Så han hade inte gjort något utan jag började bara tänka på
en massa hemska saker...

Efter det skulle jag göra ett stort försök att somna in.. Med en kudde under magen och ett täcket tjockt under där jag låg på sidan.. Inte ens de hjälpte.. förstå att jag redan har problem att komma upp
ur min egen säng och jag har två månader kvar haha.. neeej serdar kommer få de tufft i slutet..

Idag skall jag iaf jobba emilia hämtar upp mig snart.
SÅ puss på er..




Här visste vi inte ens om vi skulle klara något..
men se på oss nu <3

Kommentarer
Postat av: S

gilla gilla gillar!

2010-04-11 @ 15:20:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0