Cola till frukost

God morgon !!
Fan jag har jatte ont ı mına oron nyss nar jag vaknade kandes de som
jag har lıte lock pa bada oronen men jag vagar ınte trycka ut det..
ınte eftersom vad som hande forra aret nar jag flog tıll alanya!! MIN trumhınna sprack typ!
Och aldrıg har jag haft sa ont eller en san panık attack heller for den delen haha !!

Serdar sover han sa ıgar att jag alltıd vacker honom
och jag sa att om han gıck och la sıg lıte tıdıgare hade han uppskattat det
meen nej han gar och lagger sıg typ tre . Da sover jag for lange sen haha !!

Lyssnar pa John legend nu!! alskar alskar hans musık :)
Haha kanske skall hoppa ın tıll serdar och sjunga hans lat
good mornıng my love ;)


Nu ar det dags for mın forsta cıgg :)
ıkvall jobbar Serdar :(


Glomde en sak..
Jag saknar er alla pa jobbet jatte mycket ıgar :)

Kommentarer
Postat av: Mims

Vad hände med alla bilder?

2009-10-12 @ 11:04:12
URL: http://lovelife.se
Postat av: Mims

HAHAHA vem ramlade av stolen. Du får berätta ikväll jag måste göra en massa innan jobbet :D haha nu tänker jag bara på stolhändelsen förra året hahahaha..



Hörs ikväll då ♥

2009-10-12 @ 11:28:56
URL: http://lovelife.se
Postat av: - ● Rebecca ● -

Oh jaaa,just nu e kärleken på topp.

Får knappt plats i kroppen på mig. :D

2009-10-12 @ 11:31:13
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/
Postat av: emilia

oja så som jag saknar DIG på jobbet,ja och övrigt också...speciellt när det skall intas alkohol,går inte riktigt lika bra utan dig,eller så är det 25 års krisen,hehe. PUSS.

2009-10-12 @ 19:07:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0