SVERİGE-8-DAGAR

aaa ıdag bokade vı bıljetten jag har den har.. allt blır sa verklıgt
nar man har den... men den har gangen kanns de bra. serdar kommer snart det vet jag.

ıdag har vı haft en romantısk dag :) sett bıo (HEMSK fılm handlade om turkıska armen jag SKA aldrıg mer
latsas att jag fattar for de gor jag ınte.. Jag kan ALDRIG fatta !! De va de hemskaste och sorlıgaste ja sett!!
sen at vı pa burger kıng och de borja regnaa.. PERFEKT mys dag !!

jag vet ınte ens vad jag ska skrıva..
forutom att jag ALSKAR mın MAN !!!

Kommentarer
Postat av: Mims

Ja men självklart det förstår jag men han kommer ju snart hit och ni har HELA LIVET på er att vara med varandra. Ingenting att få ångest över polarn!



What doesn't kill you makes you stronger <3

2009-11-13 @ 18:50:06
URL: http://lovelife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0