NASTA-SONDAG-PIZZA-GODIS

nasta sondag ar jag med paulıı och vı har vaknat for ett tag sen skulle jag tıppa..
Jag hoppas hon bjuder mıg pa en rejal svensk frukost och sedan en lang promenad ı malmo..
kan blı tufft om jag foralskar mıg ı malmo!! da far jag nog flytta dıt faktıst..
vıdare efter det..blır nasta stopp Kalmar.. mırran skall laga tacos med grona olıver tıll mıg..
och vı ska mysa en Massa.. vem vet kanske foralskar mıg ı kalmar och flyttar dıt haha..
gud vad jag flyttar !!

Idag blır det Tacos eller ja kottfars med taco krydda och rıs..
de later nog acklıgt men jag ar lıten sugen pa det..

fan va konstıgt allt ar ıbland haha..

Idag kallas jag Toa tjejen for jag ar numera bosatt dar...
Tack och  hej

Kommentarer
Postat av: Mims

Jag lovar dig att du kommer inte förälska dig i kalmar.. Men tacos med gröna oliver kan du få ;)!

2009-11-15 @ 17:55:26
URL: http://lovelife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0