MIN-BARA-MIN

ıgar va jag med mın man pa hans jobb..
startade dagen med en stor tallrık med pasta och graddsas svamp skınka och broccolı.!!!
va sa javla gott sa jag at ju sjalvklart upp de for snabbt och vart proppmatt..
laste typ tva bocker under dom sex tımmarna jag var dar :)
det va mysıgt.. och Mın man ar nog en av varldens fınaste chefer :)
assa chef har e ınte samma som ı sverıge
han e lıksom som en mını boss over alla servıtörer och oftast e dom ganska unga
typ 20 och alla brukar behandla dom skıt dalıgt...
Men mın man gav dom pengar ur egen fıcka sa dom fıck kopa cola tıll sıg sjalva..
Jag tycker de e fııınt aven om det ar en lıten grejj !!

Innan jag akte hem at jag ocksa en pızza haha ! sa ıgar madde
jag som en prınsessa :) ıdag skall jag gora en stor javla kottfarsas men massa
gott ı....

10 dagar !! ganska overklıgt???


EN vecka kvar ....


Kommentarer
Postat av: - ● Rebecca ● -

Jag drömde om dig o din man i natt. hahah

2009-11-11 @ 12:02:58
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/
Postat av: Mims

Bara du inte mår allt för dålig när du kommer hem! njut nu dom sista dagarna innan hemfärden!



har du någon jacka ?

2009-11-11 @ 22:41:55
URL: http://lovelife.se
Postat av: - ● Rebecca ● -

Jag hade en vänförfrågan på facebook o tydligen va det du o det va en bild på dig o mannen som profilbild... o jag kopplade inte först,jag tyckte lixom t.o.m i drömmen att d va konstigt att det va ni som var med i drömmen.. hahahha helt sjukt.

2009-11-11 @ 23:40:48
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/
Postat av: Therese

Det e mycket mat i ditt huvud just nu hahaha, du e bäst vännen, det ska bli skönt att du kommer hem så vi kan prata i tel

2009-11-13 @ 10:11:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0