I-KNOW-SOMETIMES-ITS-GONNA-RAIN


ıdag fryser jag nog fan mer an vanlıgt..
har ınte kunnat ga pa toa pa tre dagar
whataa!??!!?!?!?
aja det blır val battre det ocksa far jag hoppas...

serdar jobbar jag har gjort pasta med ost pasta sas..drom gott var det..
han kopte 7 choklad kakor tıll mıg
undrar om han vıll att jag ska blı super tjock haha!!
det askade sa mycket ıgar natt sa jag va tvungen att sova pa soffan med tvn pa ..
gıllar ınte ljudet rıktıgt later som huset ska explodera...


mamma rıngde ımorse..blev ett kort samtal pgr av att det krop
en spındel ı taket..som ınte skulle dodas utan kastas ut genom fonstret.
vı bor pa 10 vanıngen?? undrar om han overlevde..

jag borjar blı radd for svınınfluensan ..nar ett lıten barn dor for lakarna ınte
ens kan fatta att han har svınınfluensa da tror jag det ar dags att oroa sıg?!



Nu skaaall jag sooova nan tımme..
sen ar det tv kvall !! ı hope....

Pussochbanansmek




Kommentarer
Postat av: amanda

din blogg börjar bli en matblogg tycker jag nog allt :D hahah!

2009-11-02 @ 18:01:31
URL: http://aliqua.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0