Try to see the good in me


Kan ni tänka er, Att en man som blivigt så sårad och krossad av sin förra fru
på riktigt blivit stampad och nertryckt av både förra frun och hennes nya.
Dom har ett barn tillsammans. Hans dröm är att dom ska bli en familj.
tre år går. Kvinnan hamnar i knipa går ifrån sin nya man.. Och han den första
återvänder räddar henne ur en hemsk sits och berättar hur mycket han älskar henne
och att han inte rört en annan kvinna på tre år.. Det kallar jag FAN kärlek


Anyway jag har glada nyheter tror kanske jag får flytta in i lägenheten snart.
Är så sjukt glad. Det är väl det enda roliga som händer nu.
Jag har iallafall börjat packa ihop mina skor och kläder lite gardiner och fix.

Snart skall jag nog åka iväg på kafferep med lite gamla vänner :)
skall bli roligt faktist.. Det är tråkigt å sitta hemma jämt.
det blir en ond cirkel inte för jag jämt gör det.. va ju ute igår en sväng hehe.
men ni förstår hur jag menar.

Imorgon blir de boxning med Nadde. me ja funderar på att boka av det passet och gå
på yoga istäället? Vad tycker ni..yoga eller boxning!


Ge mig några miljoner nu helst. så jag får köpa massa nytt :)

Canim 01-feb-2009 18:07
"Du vet att du är min vän va?Och jag finns alltid här även om det inte märks"
Det är sånt här som gör skillnad. Du är äkta och tro mig jag älskar dig för det.   


  


Kommentarer
Postat av: Ellie

we ride together, we die together. Bad hoes for life ;)

2009-02-02 @ 04:20:59
URL: http://ellierim.blogg.se/
Postat av: Romanton

Jag hoppas att hans försök till att återskapa familjen går, han har visat ett stort tålamod och en vilja att älska. Men hoppas att han inte blir sviken igen. Snälla killar brukar ha en tendens att råka ut för det.



Go love!

2009-02-02 @ 14:48:46
Postat av: sofie

vart har du hittat lägenhet då ? :)

2009-02-02 @ 20:24:33
URL: http://sofiesolfeldt.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0