Soon i can eat like never before

kära vänner
jag skall till tandläkaren den 13 februari :D jag har aldrig varit gladare.
snart kanske jag kan äta med hela munnen igen

Lyckligare över något annat idag.
inte direkt.. förutom att jag bara kan va lat.
Har iallafall packat klart alla mina kläder idag. Plus handukar.

SEN hittade jag gamla Lp skivor eller va de heter med as coola tryck
50 tal som jag tycker om.älskar deras kläder. Killarna hade hatt och hängslen!
Så jag ska införskaffa mig en lång hylla i hallen (anton) och rada upp dom där..


Kommentarer
Postat av: Romanton

Kommer bli nice som en sommardag med en hylla med gamla LP-skivor i hallen.

2009-02-02 @ 19:25:37
Postat av: Jen

Hej gumman!



Nu skall jag börja läsa din blogg!



Kram Jennifer

2009-02-03 @ 22:43:22
URL: http://crazyjen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0