Lets try to not make KAOS


Ibland undrar jag vem som har det bäst, Mina vänner som är i sina relationer och
lever som sambos eller dom som  helt enkelt kör sitt egna race. Jag har tilloch
med en kompis som har 3 pojkvänner samtidigt. Hon trivs ganska bra. Kanske e lite
svårt och anpassa sig hela tiden haha men så som jag vet det .
klarar hon det nog bäst. Men egentligen vad är bäst??

Nej det där är nog något man kan klura på ett tag..

Pratade med Mireille idag. Den där galningen kan få mig att skratta ihjäl mig
och idag berättade hon en sån sjuk galen grejj men när vi pratar låter
det som en helt normal sak att göra. vet inte ens varför jag skriver det..


Maybe im just pissed off.



Kommentarer
Postat av: Anonym

köör bara! man ska alltid köra sitt eget race;)

tog ett litet tag för mig att koppla det men jag

kommer ihåg att du sa till mig på munken

att vi inte behöver något som har med män att göra.

så nu tar jag bara det jag vill ha, av vem jag vill och när jag vill ;)

living the dream! hahaha

2009-02-11 @ 22:51:15
URL: http://urelind.blogg.se/
Postat av: Ellie

Hur mycket ska du ha för trosan?! haha

2009-02-12 @ 01:29:50
URL: http://ellierim.blogg.se/
Postat av: Anton

Men herregud. Nu har det vart bloggtorka på varenda blogg jag följer och nu börjar abstinenten bubbla.

Skriv skriv skriv skriv skriv skriv



2009-02-18 @ 19:16:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0