Alvus Alvus Simply the best


 
Imorse så ringde min telefon ett ex antal gånger. På morgonen? jag börjar
tro att mina vänner tror jag är uppe med tuppen varje dag. haha men det är jag ju nästan
Alvus va hos mig idag. Vi sjöng och lekte med alla mina saker jag har i mitt rum. De vill säga.
Mina fina solglasögon,Min mobil, Cdskivor.Hårfön med mera haha? jag har inte mycket
leksaker och då är det bara rätt att hon tar det hon ser :)
Älskar henne vad hon än tar i mitt rum haha..
Blir enklare när jag har nya lägenheten. De kallar jag lite mer barnanpassat..



Ikväll är det fredag.tråkiga fredag kväll.. Det blir att sitta hemma.
Gå och lägga sig tidigt.för imorgon skall jag äntligen på mitt efterlängtade YOGA pass.
Har inte tränat alls i veckan. BRa jobbat.. för mycket babysitter helt enkelt..

When u love something let it go, If it comes back to u its yours. If it dosent it never was

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0