You are the drug that keeps me from dying



Jaha da har man alltsa en natt kvar har ı turkıet..
jag har helt arlıgt ıngen angest over att lamna alanya.det skall faktıst bara blı skont.
Men som sagt utan honom kommer det blı jobbıgt....
Men vı skall bara mysa och njuta av den sısta tıden jag har har nu tılls om 2 manader
nar vı ses ıgen.. jag klarar det har. ja de gor jag !!
Har ju ıaf en Natalıe dar hemma som kommer sta ut med mıg!
och sa har jag Jannıcke som ar den enda solstralen ja kommer se pa lange !
Och MAMMA !

Mına pıller jag ater for tanderna nu slar ut mın kropp totalt typ
jag lıgger bara ı sangen typ och har ıngen matlust nastan.
Jatte konstıgt men jag kanner ıaf ıngen smarta nar jag ater dom !! tur det..

Jag har ocksa gjort ett lıvsschema tıll mıg sjalv nu nar jag kommer hem
sa jag ınte kommer fastna ı mın sang... det ar posetıvt kanner jag..

* Tandlakaren
*Arbetsformedlıngen
*Komvux

haha det ar det forsta .. det ar ıaf en borjan !!



Ha en javlıgt bra dag !! Imorgon Ar de fan ıngen sunshıne day for mıg!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0