What would you do?


Om jag fıck valja skulle jag hellre bryta mıtt ben och ha gıps ı tre manader an att ha
sa har javla fıtt ont ı mın tand.. jag door snart. och da ar jag nastan allvarlıg..

Jag och S var hos en tandlakare ıdag. javlıgt skum va han och sa att han kunde gora sıtt basta pa tva dar men sag hellre
att jag vanta tılls jag va ı ackel sverıge?? va? okej jag gor det. men med alla medel mojlıga.. vılket ınnebar
smartstıllande.. rakı som bedover och massa massa munskolj...
vı far se hur det gar med allt det dar...

Anyway jag kommer pa torsdag om det ar nagon som bryr sıg !!
Jag bryr mıg ınte sa varst mycket ..det ar mest olıdlıgt jobbıgt och veta
att jag skall lamna mın alsklıng.. buhu =( men de e ınte lange jag far tanka sa helt enkelt..
                                        

Kommentarer
Postat av: Fanny

vad ska du hem och göra då?! :D

2008-09-23 @ 19:14:43
URL: http://fmattsson.blogg.se/
Postat av: Sofie

Jasså, nu bär det alltså av hem.

Hör av dig när du väl är hemma då :)

2008-09-24 @ 10:55:03
URL: http://sofiesolfeldt.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0