Utan dina andetag

Jag är så jävla trött jämt. känns som jag varit på andra sidan jorden

och inte kommit tillbaka till svensk tidsrytm..vilket är skumt eftersom i turkiet

är det bara en timma fram? antar att det är för att jag inte riktigt vet vad jag skall

göra här hemma, allt är skit jobbigt när man inte vet hur man skall få ett jobb och sånt där.

allt jag hoppas på nu är det där jobbet i norge.

vilket jag hoppas att jag verkligen kommer att få,


idag har jag iallafall inte gjort ett dugg, vaknade kanske kl 11 gick upp och gjorde ingenting

såg tv och sen gick jag åter igen in i min säng och såg på vizontele. som är en turkisk komedi/sorlig film. Handlar om en liten turkisk by som inte fått tv än men det kommer iallafall

dit sen. Det är min älsklings favorit film, Därför tittar jag på den..by the way man lär sig turkiska också.. det är engelsk text,


imorgon skall jag försöka ta mig till stan och va på arbetsförmedlingen några

timmar och kanske komvux om jag nu hittar dit!!

Nu ser jag på något sorts otrohetsprogram.fan vad folk är falska.



God natt !


Kommentarer
Postat av: SL

Jag kommer snart till dig. då kan vi prata i timmar över en utspilld chai.

2008-10-02 @ 11:18:09
Postat av: 01 Adana :)

u re my Queen baby... l adore u <3

2008-10-08 @ 19:13:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0