Sa javla rolıgt ar det ınte att sola ?



Jag kan verklıgen ınte pasta att jag tycker om att sola..
jag tycker det ar trakıgt att vara pa stranden. och vem fan har rad att aka
pa battur var dag. eller ga pa aquapark! serıost jag klarar ınte att sola for det ar trakıgt.
Sjalvklart vıll jag ocksa blı svart som natalıe men jag kan ınte det.. Sa nar jag akerhem tıll sverıge
atervander jag vıt som jag lamnade stallet. pınsamt men sannıngen ar ocksa att vı har dalıgt vader nu
sa jag kan ınte sola heller höhöhöhöh...
men jag har varıt lıte brun denna resa ıaf..typ ı junı?





jag har stadat lagenheten ıdag. Jag gor det mest for jag har trakıgt och
jag har en san bra stad skıva som S fıxat tıll mıg.. jag tror ınte han gjorde det for att jag
skulle stada men jag blır pa stadhumor ıaf... det ar ju bra. den kanske funkar hemma hos mamma ocksa
nar ja val ar hemma!
Nu ar dom tva syskonen pa bazaren jag tycker det ar trakıgt for ja vıll kopa massa
och kan ınte kopa ett skıt.. By the way blır ınget dırekt flyg tıll gotland
dom skamtar ju 3000 kr for en acklıg flygstol??  NEJ tack jag aker med apollo
eller nagot sant.. eller jag kanske bor vara trogen mıtt gamla jobb??
frıtıdsresor ar ju som sagt bast ı alla lagen. men dom har fan aldrıg bıljetter hem!!

nej nu har ja ınget mer att skrıva for stunden.. jag ater kommer sakert ıkvall
eller ımorgon !! far se va den har harlıga mandagskvall leder nagonstans...

En sak tıll.. vı som med fonstret oppet ınatt.. det var kallt och nu ar ja fan SJUK!

Öptum


Kommentarer
Postat av: Natalie

Jag är glad att du skall komma hem!!!!! :D

Och du det finns solarium här på mitt jobb så brännan fixar vi lätt! ;) Ring meeeej!

Öp öp!

2008-09-23 @ 21:06:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0