I can be your hero

Skrivet igår natt

Åter igen en sömnlös natt utan min älskling..

Jag vet jag vet det är ett jävla tjat om honom..

men jag vet inte om nån förstår hur det känns, jag känner mig helt döds ensam.

min säng är för stor och för kall helt enkelt..


Men nu till det posetiva.. fick en present idag

en digitalkamera jippy det får plats 978 bilder eller något sånt.

dröm liv. perfekt nu skall jag dokumentera mitt liv ordentligt..

sen är det en som vill köpa min data..funderar på att sälja den så

jag kan betala av alla mina skulder och sen köpa en ny laptop i turkiet. vilket e så

billigt.. en typ ett halv år gammal kan man få för 2000 !!! såå jag ska ta mig en funderar om det här.. Det är mycket man får ge upp för att en dag kunna må bra och känna sig lättad

att det inte finns en enda skuld kvar här hemma..


Jag är en jävligt oansvarig tjej. Jag har svårt och kontrollera mina pengar

och jag borde verkligen lära mig vett. Men efter alla dessa skulder är väck

är det garanterat att jag ALDRIG då menar jag ALDRIG sätter mig i en sån här knipa.

Och nu kanske det låter som jag har skulder på 50 000 nej nej lugna i hatten

det är inte så farligt. men har man inte pengar är det jobbigt...

ärlig blogg läääskigt..

Hahah



Annars imorgon är det en big day.

Skall sätta min fot på östercentrum för första gången på typ 4 månader?
lite dimmigt det där. Sen skall jag till komvux och diskutera om en distanskurs

tänkte fixa religon och samhäll faktist.. ganska intressant om man väljer rätt

del av det hela tror jag ! sen lite annat fix.. Arbetsförmedlingen SÅKLART!!

Nu skall jag försöka krypa ner under täcket igen och försöka somna..

jag väntar ett samtal sen så vet jag att jag kan sova..

Annars har jag en liten inspelning på min mobil..


EN Grejj til om honom bara.

Han brukade alltid sjunga för mig när jag inte kunde sova.

han kanske inte är en toppartist men det är lugnande.

Och det är inte direkt dåligt att han brukade sjunga Hero !
vilket är en AV mina favoriter genom tiderna !!
Så nu god natt.


I can be your hero baby

I can kiss away the pain

I can stay by you forever

You can take my breath away


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0