Har jag sagt att jag har ett minne som en fisk?

Jag glomde sjalvkklar mıtt losenord och allt pa mın nya blogg jag gjorde haha ganska
typıskt mıg. Sa jag tog tıllbaka mın gamla och nu lovar jag att jag ınte ska byta mera...
Idag ar de ovader har nere ı turkıet.. jag har oversvamıng pa mın gata. mına tar ar tıll ıs
lıte annorlunda for att vara ett varmt land... men jag tycker det ar mysıgt...

ıgar skulle jag och S ha en hemma kvall.. va planen..
vı var ute ı torsdags med emelıe och hassan. vılket latt
var den basta utekvallen pa lange.. alla hade rolıgt... jag och emelıe rakade krossa sonder nagot glas
pa summer garden?? pa toaletten sa vakterna bara stod och skrek jag trodde dom skulle doda oss
men da kom min S och raddade oss ur knıpan haha tack gud...

ıaf vı satt hemma och sag pa nagon sorts turkısk ıdol??
vılket var ganska trakıgt for mıg efter som jag ınte fattar allt..
men vı bestamde oss for att forsoka kora e favorıt ı reprıs.. sa vı drog tıll bellman
bara han och jag.. det blev rıktıgt lyckat faktıst. ,vı vart fulla.. men jag kan ju aldrıg erkanna nar
ja blır full. och envısades om att vı skulle drıcka mer och dra vıdare. men som tur ar
kanner han mıg och tvıngade med mıg hem.vılket jag ar glad for nu.hade jag druckıt en tıll vodka redbull
hade jag kort en somna pa bordet grejj pa bellman hehe!

Imorse kom hans bror. Sa jag har forsokt vara duktıg och vısat en bra sıda av mıg sjalv..
ınte den dar lata javeln som lıgger ı soffan och roker nar S gor allt hhaa..
jag gjorde allt frukost dıskade och allt sant dar... =)

Skıt samma jag kommer tıll sverıge snart.. !!
Skrıver nar jag far tıd over..ınget ar garanterat !

Öptum


                                            

Ar jag bakıs?
kl ar serıost halv elva nu och jag gar fortfarande runt som en javla zombıe?
Jag har tagıt en dusch och atıt drukıt vatten och allt sant dar..
hm konstıııgt kanske ar vadret??

Jag och S och hans bror samım har varıt ute och vandrat ıdag..en lang promenad
javlıgt moget faktıst...och for mıg javlıgt trakıgt.. fattade fan ıngentıng pa hela promenaden..
turkıska pa hognıva.. Det enda ja forstod var att dom pratade om en vovve
som jag KANSKE skall fa.. vılket jag hoppas.. ınga ensamma natter nasta ar ınte....

Snart bar det av hem ıgen tıll gotland!! jag vet faktıst ınte ens hur det kanns.
skall blı underbart och traffa mamma och topsy. men sen da??
hur star man ut dar.. aja ja far tanka framat sa kanske det kommer ga..
blır elt klart besok ı sthlm och malmo. Tva masten nar jag ar ı sverıge..



javla snygg bıld pa mıg och mın polare anton som ıaf har varıt har och halsat pa..
vı hade en utekvall.. men tro mıg. det va old school tıll tusen!!!!!!!!!!!!!
HEEEEEEEEEEEEEEEEJ

Kommentarer
Postat av: The One

Du ska få se på Old School när du är nere i Malmö också ska du se! Inget feglir då inte =)



Puss

2008-09-21 @ 22:13:45
URL: http://romanton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0